THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, 12 April 2013

my lovely sister

slamat pagi....hahaha..dh tgah hari pon...ermm..entahlaa,pg td aku tb2 je rasa arwah adik aku dtg cium pipi aku...dh lama sgt aku rndu ciuman tu...dah hmpir 2 taun lbih adik ku tgalkn kmi skluarga...alang2 aku nk cter ckit sal arwah adik aku..dia adik bgsu aku..and sorg ja adik pompuan aku...memg kmi smua syg sgt kt dia.

nama dia nur aisyah aleya adrina binti ariff...pnjg kn nma ni..besa la..smua org memg trtggu2..hihi..mksdnya,mak ayah memg nk ank pompuan lg,aku pon nk adik pompuan jgk and tuk aku pon nk cucu pompuan jgk wlupon dh da rmai cucu pompuan..hahaha...tu gbungan nma dr kmi smua..tu jd pnjg..dktor pon ckp nk sbut nma smpai kna trik nfas pnjg2..haha..smput katanya..


26/3 bln lpas genab 2taun adik aku pergi wat slamanya...aku tk nk cter pnjg2...cma nk cter arini..ari rnduuuu sgt9 kt adik...adik,akak rndu adik,,,rndu sgt2..muaaahhhh...mggu dpn blik cti sem..klu adik ada..bleh kta ronda kmpg sama2..tp..adik dh tkde..tk dpt nk mcm dlu lg..aku memg pling rapat ngn adik aku ni..p mana msti bwk dia..p umah kwn ka,p kdai ka,p mana2 la..msti dia ikot..klu aku lari ckit.msti dia tya kt mak aku..kak p mana mak???


tp skrg btol2 snyi umah aku..dia pndai ambik ati smua org..wlupon umo bru 3 taun..
sentiasa ngn upin dia kemana saja..huhu
msti nak ikat tocang 2:)
msti nk tgkp gmbq lpas pkai bju bru..hihi

3 comments:

baby kechik ! said...

sabar dayah...adik hg tunggu hg kat sana :)

noor hidayah Ariff said...

erm...thankz farihan :)

baby kechik ! said...

welcome my dear friends :)